Tundra toyota trd 2014

Toyota Tundra Double Cab Pro by TRD 2014 года (фото 1 из 15)

Галерея автомобиля Toyota Tundra Double Cab Pro by TRD 2014 года включает в себя 15 оригинальных изображений высокого качества.

По этим изображениям вы можете ознакомиться с внешним видом автомобиля, узнать его особенности и отличительные черты, которые выделяют этот автомобиль Toyota от других автомобилей.

А также вы можете скачать фотографии абсолютно бесплатно и использовать их как обои для рабочего стола с изображением автомобиля Toyota Tundra Double Cab Pro by TRD 2014 года, нажав на иконку в правой нижней части изображения.

Изображенный на фотографиях автомобиль был выпущен в 2014 году.

Другие галереи Toyota Tundra

Другие галереи Toyota 2014 года

История крупнейшей японской компании по производству автомобилей «Toyota», началась в.

Модели Toyota

Популярные галереи

  • Nash Rambler Custom Wagon 1951 года
  • Mini One Cabrio 2010 года
  • Ferrari FF Panoramic Roof 2012 года
  • Alfa Romeo 430 Siai Marchetti 1940 года
  • Land Rover Range Rover Velar D180 HSE 2017 года
  • Daewoo Evanda 2003 года
  • Chevrolet Malibu Premier 2016 года
  • Nissan Primera Camino 1995 года
  • Toyota C-HR R-Code 2017 года
  • Hyundai Accent SR Sedan 2008 года
  • Maserati Quattroporte Evoluzione 1998 года

Яндекс.Дзен: VERcity Instagram: VERcity Вконтакте: VERcity FaceBook: VERcity Одноклассники: VERcity Twitter: VERcity YouTube: VERcity Telegram: VERcity

При использовании информации в электронном виде (интернет-сайт, электронный файл и т. п.) в каждом случае необходимо размещение активной гиперссылки на главную страницу Сайта или на страницу размещения соответствующего материала.

Все замечания и вопросы по сотрудничеству направляйте по электронной почте: auto@vercity.ru.

Обращаем ваше внимание на то, что изображения являются чьей-либо собственностью и некоторые из них добавлены посетителями сайта. Администрация сайта не располагает информацией о правомерности публикования этих материалов.

Все изображения размещены в ознакомительных целях.

Источник

2014 Toyota Tundra Limited TRD Off-Road

Неплохой автомобиль. Я ездил на Тундре. Вполне себе нормальная машина. Но в данной версии с претензией на бездорожье как-то не очень серьёзно шины смотрятся.

Да претензия на бездорожье тут разве что в названии, технически Тундре далеко до настоящих внедорожников вроде Ram Power Wagon. А внешне, я считаю, она уступает не только Раму, но и вообще всем американским пикапам, да и японский Titan смотрится покруче. Да что там, даже младшая Tacoma TRD выглядит интереснее. Зато под капотом объёмный V8, как и положено статусному пикапу.

Скучный, как и большинство Тойот последнего времени. И никакая начинка не разбавит эту внешнюю скуку. Добавили бы лучше топовую Камри, Пассат же добавили.

Не сказал бы, что большинство Тойот скучные. Они как раз таки обрели свой узнаваемый стиль, а не как 20-30 лет назад, когда разные модели сильно отличались (это не так уж плохо, скорее хорошо), но трудно было их как-то отождествить друг с другом. То есть дизайн был какой-то рандомный. А сейчас у них свой стиль, да и многие модели вполне классно выглядят. Крузак тоже не плох, хотя предыдущий мне больше по душе, если можно так выразиться. А вот Королла, Камри (хотя предыдущая тоже хороша), Венза, ГТ-86 очень хороши. А вот Тундра мне больше предыдущая нравилась. Года так 2012-го. У неё перед был помассивнее. Секвойя аналогично. Некоторые другие модели нравятся.

Читайте также:  Hilux toyota 2017 габариты

Я очень люблю большие пикапы, и чем они больше, тем сильнее эти машины мне нравятся. На «тундре» я катался много раз, и постоянно она меня удивляла. Это очень комфортная, мягкая машина. Отличный двигатель, тяговитый, в меру мощный.

Источник

Toyota Tundra Третье поколение (2014— )

Да-да, Кевин Костнер гоняет на рыбалку и просто на природу на Toyota Tundra CrewMax.
Лифт-кит 4,5 от BDS, бампера, багажник, пороги от N-FAB, амортизаторы FOX, две лебедки WARN и отличные 35 дюймовые тапки Nitto Ridge Grappler на дисках 18-inch Method Race.
Особенно интересное решение багажника на кунг ARE V Series.

  • Альбом создан MIG
  • Обновлено Декабря 2, 2018
  • 8 изображений
  • 8 изображений

2018 SEMA COSTNER TUNDRA - оригнальное решение багажника на кунг

2018_SEMA_COSTNER_TUNDRA – 35 тапки и лифт 4.5 дюйма

2018 SEMA COSTNER TUNDRA: RIGID, WARN, N-FAB, BDS – разумное сочетание

2018 SEMA COSTNER TUNDRA в положении КЕМПИНГ

2018 SEMA COSTNER TUNDRA Выпуск от TRD

2018 SEMA COSTNER TUNDRA: свет от RIGID

2018 SEMA COSTNER TUNDRA КЕМПИНГ

TRD Pro – Toyota Tundra 2019

Tundra TRD Pro: Потрясающие новые дополнения

Tundra TRD Pro получила обновление в 2019 году. Конечно, Tundra оснащена новыми 2,5-дюймовыми передними амортизаторами Fox, которые могут похвастаться большими поршнями 46 мм. Тюнингованные пружины от TRD, обеспечивают дополнительные 2 дюйма лифта впереди, а ход подвеск передних колес увеличен более чем на 1,5 дюйма. Передние амортизаторы оснащены 11 байпасными зонами (7 обжатие, 4 байпаса) для точной настройки характеристик демпфирования для внедорожных прыжков, сохраняя при этом управляемость на дороге. В Tundra также используются 2,5-дюймовые задние амортизаторы Fox, которые имеют впечатляющие 12 байпасных зон (8 сжатий, 4 байпаса). Задние амортизаторы оснащены 2,5-дюймовыми контейнерами с контрейлером, а ход колес увеличен более чем на 2 дюйма сзади.
Tundra получает новые светодиодные противотуманные фары Rigid Industries для улучшения видимости на шоссе и за ее пределами в различных погодных условиях. Tundra также имеет светодиодные фары со светодиодными акцентными лампами и уникальную черную обработку. Новая решетка TOYOTA плюс новая форма капота добавляют брутальности и мускулистости Tundra. Тиснение TRD Pro находится на задних панелях задней части кровати.

Новые 18-дюймовые кованые алюминиевые, пятиспицевые черные колеса BBS представлены на Tundra, что уменьшает неподрессоренную массу на 3,35 фунта (1,36 кг). на колесо, всего на 13,4 фунта (6,08 кг), чтобы улучшить реакцию на поворот и общее качество езды. Новые колеса завернуты в шины Michelin P275 / 65R18, чтобы обеспечить надежную опору в грязи и на тротуаре.
Внутри логотипы TRD Pro украшают сиденья водителя и переднего пассажира с кожаной отделкой, а красная строчка подчеркивает торпеду, сиденья и подлокотники. Коврики TRD Pro, рукоятка переключения передач и эмблема центральной консоли дополняют отличительный вид. Двойной выхлоп TRD Pro, который оснащен новыми черными выхлопными наконечниками дает прекрасный рычащий звук. Также доступна опция люка.

  • Альбом создан MIG
  • Обновлено Февраля 14, 2018
  • 4 изображения
  • 4 изображения

Источник

Review: 2014 Toyota Tundra 4×4 SR 5.7L TRD Offroad Double Cab

2014 Toyota Tundra SR 5.7L TRD

(Please extend a warm welcome to the second writer to ever contribute to these pages, GoodCarBadCar’s sometimes-photographer, Steffani Cain. Steffani has ready access to all the test vehicles that visit GCBC Towers, but maternity leave has given her greater opportunity to explore vehicles in-depth, from a mother’s perspective. So what better vehicle is there on which Steffani could base her first review than a full-size pickup truck? – TC)

Trucks always tickled my fancy. Not the new ginormous smoother-riding trucks of today, but a classic, something like a ’79 Ford F150.

Читайте также:  Полноприводный пикап t8 pro

Besides the classic looks, I liked the juxtaposition of a young short girl stepping out of an old pickup truck. However, in the last year, GCBC Towers has had the pleasure of hosting a variety of brand-spanking-new trucks from GMC, Dodge and, just in the past couple of weeks, a 2014 Toyota Tundra.

Although I would yet be thrilled if gifted a classic pickup, the practicality of today’s trucks hold a new lure.

2014 Toyota Tundra red double cab beach

No longer do you need to fear the need to schedule an osteopath appointment because you’ve jarred your liver going over a few potholes. You don’t have to try to figure out how to safely install your baby’s seat in the middle of the truck’s bench. Nor do you need to figure out how you will boost your grandmother up into the truck – wait, not every truck has the crazy suspension adjustment I experienced in the Ram 1500.

GCBC’s boss has been utilizing his robust skills of persuasion over the past year (the year we became parents) to convince me that modern trucks are the new family car. He put me in the driver seat of the Toyota Tundra 4×4 SR 5.7L TRD Offroad Double Cab for a week to let the truck do the talking.

First things first, I heft my son’s Diono car seat into the middle of the back seat. I immediately miss the running boards I have ridiculed in the past. I then reach to put Eli in his seat, but, my reach falls short – way short. I awkwardly climb in with my 24-pound seven-month-old, sit in the seat and then plop him in his car seat. Strike one against this supposed family car.

2014 TOYOTA TUNDRA 4×4
SR 5.7L TRD OFFROAD DOUBLE CAB
Base Price * (CDN): $28,640
As-Tested Price * (CDN): $45,105

Torque: 401 lb-ft @ 3600 rpm
Curb Weight: 5467 pounds
Drive Type: four-wheel-drive
Length: 228.9 inches
Width: 79.9 inches
Height: 76.4 inches
Wheelbase: 145.7 inches
Bed Length: 78.7 inches
Bed Depth: 22.2 inches
Bed Width: 50.0 inches
Max. Bed Width: 66.4 inches
Centre Console: 109 tennis balls
Glove Compartment: 19 tennis balls
EPA City: 13 mpg = 18.1 L/100km

EPA Highway: 17 mpg = 13.8 L/100km
Observed: 12.6 mpg
Observed: 18.7 L/100km
* includes destination/delivery.
Tundra 4×4: $32,900
Tundra Dbl Cab 4×4: $36,900
Tundra Dbl Cab 4×4 5.7L: $38,725
Tundra Dbl Cab TRD: $43,280

I then hop into the driver’s seat, where things start to feel a bit more practical. The driver’s seat has seemingly unlimited adjustability. When in a vehicle that offers height adjustments for the driver, I normally leave it on the highest setting to improve my short self’s viewpoint. However, this Tundra’s highest setting had my legs dangling in mid-air. Score one.

Speaking of viewpoints, I was very pleased with the visibility as I drove to the library – turning right highlights the sole A-pillar-derived visibility issue. As I drove, I adjusted the temperature, set cruise and, of course, turned on SiriusXM. My appreciation for the not-so-sleek buttons was solidified. The controls in this truck could easily be operated without removing your winter mitts (thankfully not necessary during this test week). If you crave modernity, there is a responsive touchscreen to satisfy.

Читайте также:  Ssangyong actyon sports вакуумный модулятор турбины

When I stop thinking about the simplicity of the controls, I enjoy the feel of comfortably driving down a twisty road and nearly forget I am in a truck. As I merge onto the highway, I notice that, although quick enough, the 381 horses do not feel energized enough to pull the Tundra’s 5467 pounds as effortlessly as one would expect.

Along the way, I start to think about parking at the library. I suddenly wish for the Smart I had a few years ago, but then my precious squealing son wouldn’t be sitting behind me. Nonetheless, I pull into the parking lot and confidently pull perfectly into an open spot. However… I can’t feel too proud of my perfect parking of this 19-foot-long truck since the highly reflective library windows provided picture-perfect parking assist.

After loading up on board books for Eli, we do our little climb dance back up into the rear seat and settle in for a snack session. The rear seat of the Tundra’s double cab, although obviously smaller than Toyota’s CrewMax, proves to be spacious enough to comfortably breastfeed my son.

2014 Toyota Tundra SR TRD interior
GCBC Instituted ISTBTP, AKA Interior Storage Tennis Ball Test Protocol, In Early 2014.
The Toyota Tundra’s ISTBTP Results Are In The Spec Chart Above.

Regarding space for stuff, the huge centre console and the underseat storage tray (along with several other compartments) provide sufficient ‘in-cab’ storage. Of course, the 6.5-foot bed offers storage that no regular family car can.

Over the time period of driving Toyota’s truck, the possibility of the Tundra, or any truck, becoming our next family vehicle increases. I like riding high. I like the flexibility of having a truck bed. I like the space inside. I like the look, although not as much as the classic trucks.

2014 Toyota Tundra double cab red
All Photo Credits: Timothy Cain ©www.GoodCarBadCar.net
Click Any Of These iPhone Images For A Larger View

As I turn the radio on to drown out the road noise, my positivity starts to slide. The sound quality of the stereo is deplorable. In fact, the rattle of the bass at normal volume woke my sleeping baby up – not a way to win brownie points with a mother.

However, the positivity I was feeling really came crashing down when I pulled into the gas station. 18.1 L/100km! (That’s 13 miles per gallon on the U.S. scale.) Deplorable. My stomach flipped. This practical vehicle no longer feels practical.

2014 Toyota Tundra TRD

Once at home, in the hope that I wouldn’t cross all trucks off my next possible family vehicle list, Timothy quickly did the math to compare this Tundra’s fuel economy with the other 2 trucks we’ve hosted over the past year.

To his great relief, the results of that math are enough to keep trucks on my list. Driving just 100km at today’s gas price of $1.366/L, the V6-engined Ram 1500 would use $6.42 less than the Tundra 4×4 SR 5.7L TRD Offroad. The Sierra 5.3L? $8.06 less!

Toyota’s updated 2014 Tundra was comfortable (inside and on the road) and practical (space, storage and controls). But a family car? Only if your family has a flush bank account that will keep up with the Tundra’s insatiable appetite.

Источник

Оцените статью
Adblock
detector