Nestle suv haqida malumot

NESTLE

«NESTLE» (Nestle — nemis tilining Shveysariya shevasida «jajji uya») — Shveysariyadagi oziq-ovqat mahsulotlari ishlab chiqaruvchi kompaniya. Jahondagi eng yirik kompaniyalardan biri.

Shveysariyalik farmatsevt Genri Nestli 1866-y. da ona suti yetishmasligi oqibatida goʻdaklar oʻlimining oldini olish maqsadida sut, bugʻdoy uni va shakarning turli nisbatlarda aralashtirib ona suti oʻrnini bosadigan «Nestle sut uni»ni yaratdi va uni i. ch. ni yoʻlga qoʻydi.

«Nestle», asosan, turli sut mahsulotlari, sut aralashmalari, mineral suvlar, alkogolsiz ichimliklar, bolalar oziqovqatlari, kofe, konservalangan va parhez mahsulot ishlab chiqaradi va sotadi. Kompaniya ishlab chikaradigan oziqovqat mahsulotlarining turi 8 mingdan ortiq.

Kompaniyaning 70 ga yaqin davlatlarda 500 dan ortik, korxonalari bor. Kompaniya koʻpgina mamlakatlardagi parfyumeriya, kosmetika va farmatsevtika sanoati korxonalari aksiyalarining ham egasidir. Daromadi hajmi jihatidan Yevropada 8-, dunyoda 31-oʻrinni egallaydi.

2001-y. da umumiy savdo hajmi 84,7 mlrd. Shveysariya frankini tashkil etdi. Jami ishchixizmatchilari soni — 230 ming kishi.

«Nestle» Oʻzbekistonda 1996-y. dan faoliyat koʻrsatadi. Toshkentda oʻz vakolatxonasini ochgan. 1998-y. Namangan «Nafosat» aksiyadorlik jamiyati (so-biq Namangan sut zavodi)ning 34,9% aksiyasini 287 ming AQSH dollariga sotib oldi. 1999-y. da esa ushbu korxona negizida «Oʻzbekiston-Nestle» korxonasi tuzildi. Kompaniya 2002-y. fev. da qiymati 30 mln. AQSH dollari boʻlgan Namangan bolalar oziq-ovqati z-dini ishga tushirdi. 3-d uzoq saqlanadigan sut va yogurt, turli xildagi sut qorishmalari ishlab chiqaradi. 2002-y. da yiliga 22 mln. litr maʼdanli ichimlik suvini i. ch. yoʻlga qoʻyildi.

Источник

Nestle — 10 лет в Узбекистане Разное Фото

Группу блогеров и журналистов пригласили на экскурсию на завод, выпускающий воду Nestle. Завод расположен в районе бывшей Тезиковки. Вода поступает из артезианской скважины с глубины 120(!) метров. Потом количество минералов в воде уменьшается, балансируется, доводиться до приятного на вкус стандарта. На заводе целая сеть лабораторий, которые постоянно проверяют воду по многим параметрам.
На фото автомат наклеивает этикетки на бутылки, движущиеся по конвейеру.

Читайте также:  P0705 kia sorento код ошибки

В Ташкенте выпускаются емкости по 1,5 л, 5 л и 19,6 л. Пол литровые и литровые бутылки разливаются в Намангане.

На этом фото видно, как только что выдутые сжатым воздухом бутыли ополаскиваются перед заполнением.

А вот и само таинство наполнения бутыли водой. Все четко: без недолива, потому что автомат и компьютер.

Директор ташкентского завода Отабек Азизов рассказывает об истории и перспективах всемирного броенда.

Генеральный директор Nestle Филипп Горбунов ответил на многочисленные вопросы журналистов (в том числе и «неудобные») — о бизнесе, о том, сколько воды в сутки надо пить, о заказах на дом и в организации больших бутылей, о выдерживании качества, о позиционировании на рынке. В уходящем году Nestle отмечает десятилетие присутствия в Узбекистане, планы и перспективы оптимистичные, продолжается инвестирование в основные фонды, недавно заново отстроили офисное здание, в котором нас принимали.

В таких костюмах мы ходили по цеху, полная гигиена, новые халаты и шапочки на волосы, журналиста с бородой заставили одеть марлевую маску. В цехе, естественно, чистота, принудительная вентиляция и обогрев их полотняного цилиндра под потолком.

Полуавтоматическое (а точнее, ручное) одевание ручек после запечатывания пятилитровых бутылей на конвейере.

Спасибо за экскурсию. Nestle и раньше была № 1 из всех вод, еще и убедились как все четко отлажено при производстве, чисто, технологично, с постоянным контролем и проверками.

8 стаканов в день — и вы счастливый человек :-0)

Фото некоторые мои, некоторые от компании Nestle.

Источник

Nestle suv haqida malumot

Ushbu qaror Nestlé’ning uzoq muddat davomida O’zbekiston bozoridagi faoliyati samaradorligini oshirishga imkoniyat yaratishi kutilmoqda.

Nestlé Uzbekistan suv va sut mahsulotlari biznesini Lactalis’ga sotish bo’yicha bitim tuzdi

Nestlé Uzbekistan Lactalis kompaniyasi bilan shartnoma tuzdi, unga ko’ra u O’zbekistondagi sut va suv mahsulotlari ishlab chiqaradigan biznesini Lactalis kompaniyasiga sotadi. Bu haqda kompaniyada ma’lum qilindi.

Читайте также:  2001 kia sportage vin

Ushbu qaror Nestlé’ning uzoq muddat davomida O’zbekiston bozoridagi faoliyati samaradorligini oshirishga imkoniyat yaratishi kutilmoqda.

Shartnomaga muvofiq, Nestlé’ga qarashli suv va sut ishlab chiqarish korxonalari hamda ikkita zavod Lactalis mulkiga aylanadi.

“O’zbekiston bozoriga sodiq qolmoqdamiz, Nestlé brendlarini yanada rivojlantirish niyatidamiz va iste’molchilarga yuqori sifatli mahsulotlar yetkazib berishni davom ettiramiz. Lactalis — dunyodagi yetakchi sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchilardan biri hisoblanadi. Shartnomaga ko’ra O’zbekistonda Nestlé brendlari ostida sut va suv mahsulotlari toifalari bo’yicha mahsulot ishlab chiqarishda kuchli sherikka ega bo’lamiz”, — deydi Rossiya va Yevrosiyo mintaqasidagi Nestlé kompaniyasining rahbari Marsial Rollan.

Nestlé O’zbekiston bozoriga yuqori sifatli mahsulotlarni, jumladan, qandolat mahsulotlari, qahva va bolalar uchun oziq-ovqat mahsulotlarini taqdim etishni davom ettiradi.

Источник

NESTLE

«NESTLE» (Nestle — nemis tilining Shveysariya shevasida «jajji uya») — Shveysariyadagi oziq-ovqat mahsulotlari ishlab chiqaruvchi kompaniya. Jahondagi eng yirik kompaniyalardan biri.

Shveysariyalik farmatsevt Genri Nestli 1866-y. da ona suti yetishmasligi oqibatida goʻdaklar oʻlimining oldini olish maqsadida sut, bugʻdoy uni va shakarning turli nisbatlarda aralashtirib ona suti oʻrnini bosadigan «Nestle sut uni»ni yaratdi va uni i. ch. ni yoʻlga qoʻydi.

«Nestle», asosan, turli sut mahsulotlari, sut aralashmalari, mineral suvlar, alkogolsiz ichimliklar, bolalar oziqovqatlari, kofe, konservalangan va parhez mahsulot ishlab chiqaradi va sotadi. Kompaniya ishlab chikaradigan oziqovqat mahsulotlarining turi 8 mingdan ortiq.

Kompaniyaning 70 ga yaqin davlatlarda 500 dan ortik, korxonalari bor. Kompaniya koʻpgina mamlakatlardagi parfyumeriya, kosmetika va farmatsevtika sanoati korxonalari aksiyalarining ham egasidir. Daromadi hajmi jihatidan Yevropada 8-, dunyoda 31-oʻrinni egallaydi.

2001-y. da umumiy savdo hajmi 84,7 mlrd. Shveysariya frankini tashkil etdi. Jami ishchixizmatchilari soni — 230 ming kishi.

«Nestle» Oʻzbekistonda 1996-y. dan faoliyat koʻrsatadi. Toshkentda oʻz vakolatxonasini ochgan. 1998-y. Namangan «Nafosat» aksiyadorlik jamiyati (so-biq Namangan sut zavodi)ning 34,9% aksiyasini 287 ming AQSH dollariga sotib oldi. 1999-y. da esa ushbu korxona negizida «Oʻzbekiston-Nestle» korxonasi tuzildi. Kompaniya 2002-y. fev. da qiymati 30 mln. AQSH dollari boʻlgan Namangan bolalar oziq-ovqati z-dini ishga tushirdi. 3-d uzoq saqlanadigan sut va yogurt, turli xildagi sut qorishmalari ishlab chiqaradi. 2002-y. da yiliga 22 mln. litr maʼdanli ichimlik suvini i. ch. yoʻlga qoʻyildi.

Читайте также:  Фаркоп для nissan murano z52

Источник

Nestle suv haqida malumot

Nestlé закрывает завод по выпуску воды в Ташкенте

Nestlé Uzbekistan планирует продать завод по производству бутилированной воды в Ташкенте. Выпуск воды в форматах 0,5, 1 и 1,5 литра продолжится в Намангане.

Компания Nestlé Uzbekistan приняла решение с декабря остановить бизнес по доставке бутилированной воды в формате 18,9 литра в Ташкенте и прекратить выпуск воды в формате 5 литров. Столичный завод компании, выпускающий бутилированную воду в этих форматах, закроется.

Как сообщила «Газете.uz» менеджер по связям с общественностью и корпоративным вопросам Nestlé Uzbekistan Нигора Акилова, «решение связано с текущими приоритетами бизнеса и необходимостью перехода к более оптимальной структуре организации на фоне новой рыночной конъюнктуры».

Завод по выпуску воды был запущен в Ташкенте в 2011 году. Выпускать воду Nestlé Pure Life в форматах 0,5, 1 и 1,5 литра продолжит предприятие Nestlé Uzbekistan в Намангане, и компания намерена сосредоточиться на развитии этих продуктов.

Nestlé Uzbekistan рассматривает варианты продажи ташкентского завода местным или зарубежным инвесторам.

«Мы намерены сосредоточиться на развитии бизнеса в наших основных продуктах, — сказала представитель компании. — Именно поэтому мы хотим сфокусироваться на перспективных направлениях, усиливающих позиции всех брендов Nestlé, как местного производства, так и импортируемых».

Источник

Оцените статью
Adblock
detector