- Chery tiggo t11 obd2
- All vehicles are equipped with an OBD port to which you can connect your klavkarr diagnostic case. Sometimes, the most difficult thing is to find this port! In order to save you time, we have made available (for free) the information uploaded by our community of tens of thousands of users.
- OBD connector location for Chery Tiggo T11 (2005 — 2010)
- Download the app Where is my OBD2 port? Find it!
- Chery Tiggo T11 1.8 Acteco
Chery tiggo t11 obd2
EN
DE FR
- OBD
What is it ?- OBD
What is it ? - OBD fault codes
- klavkarr
OBD scanner - Is your vehicle
compatible ?
All vehicles are equipped with an OBD port to which you can connect your klavkarr diagnostic case. Sometimes, the most difficult thing is to find this port! In order to save you time, we have made available (for free) the information uploaded by our community of tens of thousands of users.
Since the implementation of the OBD standard, each vehicle has a standard 16-pin connector, as described on our OBD presentation page.
The norm states that the port must be located inside the vehicle passenger compartment. Depending on the make and model, it may or may not be easy to locate.
Use our search engine below to locate your OBD2 port!
Chery
OBD connector location for Chery Tiggo T11 (2005 — 2010)
You will find below several pictures which will help you find your OBD connector in your car.
Connector is under the steering wheel
OBD port is at the right of the hood lever
Those pictures were sent by Petrov
Thank you for your contribution- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- BAW
- BMW
- BYD
- Bentley
- Brilliance
- Buick
- CFMOTO
- Cadillac
- Caterham
- Changan
- Changhe
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- DAF
- DR
- DS
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Datsun
- Dodge
- Dongfeng
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Foton
- GAZ
- GMC
- Geely
- Great Wall
- Holden
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Iran Khodro
- Isuzu
- Iveco
- JAC
- JMC
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- King Long
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lifan
- Lincoln
- MAN
- MG
- MVM
- Mahindra
- Maserati
- Mazda
- Mercedes
- Mercury
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Perodua
- Peugeot
- Piaggio
- Pontiac
- Porsche
- Proton
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Samsung
- Saturn
- Scania
- Scion
- Seat
- Secma
- Skoda
- Smart
- Ssangyong
- Subaru
- Suzuki
- Tagaz
- Tata
- Tesla
- Toyota
- Triumph
- Troller
- UAZ
- Vauxhall
- Vaz
- Voge
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zaz
- Zotye
- A13/Celer/Fulwin (2009 — 2015)
- Cielo (2008 — 2017)
- Face
- Grand Tiggo 2 (2013 — 2021)
- IQ1.1 / QQ3 (2003 — 2014)
- Kimo (2007 — . )
- Orinoco (2008 — 2015)
- Tiggo 2 (2013 — 2021)
- Tiggo 3 (2005 — . )
- Tiggo 5 (2014 — . )
- Van Pass (2012 — 2016)
Download the app Where is my OBD2 port? Find it!
Our application «Where is my OBD2 port? Find it!» is available on Google Play and on the App Store.
Click on the links below to download it and install it on your smartphone:
Is your vehicle not in the list? If you would like to help up add to this page accessible to all, please send us your photos via the app
Chery Tiggo T11 1.8 Acteco
Возникла проблема с диагностикой данного автомобиля. Началось все с того, что мной был куплен данный автомобиль с небольшой неисправностью- а именно подергивания при разгоне практически во всем диапазоне оборотов. Чек не горел. После замера давления топлива был заменён бензонасос, и за компанию свечи и ВВ провода. Держания ушли, автомобиль поехал. Далее решил съездить на диагностику и узнать почему горит сигнализатор АБС, заодно и мотор продиагностировать для профилактики. По итогу: АБС прочитали, требуется замена одного датчика, а вот к мотору так и не подключились( по словам диагноста где то обрыв). Диагностировал лаунчем. Решил попробовать сам подключиться с помощью VAG-COM 409.1 и программы написаной специально для данного авто CHERYDIAG и тут вот что подучилось- при выборе протокола именно под мой мотор, а именно, Chery Tiggo acteco- программа выдаёт Нет Связи С Эбу, ошибки соответственно не читает. В этой же программе можно выбрать протокол OBD-II попробовал через него- и получилось прочитать ошибки, а так же попробовать их удалить. Но одна осталась активна- она была с самого начала- p0650- Неисправность в цепи индикаторной лампы неисправности (MIL). И ещё одна p0036- это по второй лямбде которая у меня не подключена т.к. Стоит как заглушка. Но при этом всем чек не горит!) собственно полез в приборку- был найден отвалившийся транзистор, в последствии припаянный на место, и одна перебитая дорожка около него, тоже восстановлена. Ошибка как была активной, так и осталась. Далее прозвонил провод от лампы до 31 пина ЭБУ- обрыва нет, прозвонил от этот же провод на массу- не звонится, т.е. все как и должно быть. Куда дальше копать не знаю есть у кого мысли по теме? Может ли быть эта ошибка причиной того, что нет связям с ЭБУ при выборе в программе именно мотора Acteco? Модель ЭБУ- ME 7.9.7 маркировка- T11-3605010GA
- OBD